van partners bij veel van de

Elk jaar rond deze tijd heb ik een Nike Roshe Run Femme post geplaatst met een verzameling Black Friday en Cyber ??Monday-verkooplinks. Wat ik in feite doe is wat tijd spenderen op het web voor hardloopgerelateerde vakantieverkoop, en ze samenvoegen tot één Adidas Pharrell Williams Tennis Hu Damen post-kind van een one-stop-shop voor hardlopers die op zoek zijn naar goedkope schoenen en spullen. Het bericht is meestal erg populair en het heeft als voordeel dat ik een kleine commissie verdien met betrekking Nike Air Max Zero Womens tot de verwijzingsverkopen van partners bij veel van de onderstaande online retailers. U bespaart geld en ik krijg een terugslag omdat ik u op de hoogte heb gebracht van de verkoop. Het is een mooie win-win situatie en het helpt me om te kunnen blijven doen wat ik hier op Runblogger doe (wat helaas zeer laat is gebeurd bij mijn terugkeer naar het lesgeven - een eerstejaars leraar op de middelbare school zijn is hard, hoewel Nike Air Max 90 Mujer Negras erg lonend werk!) Het is lang geleden dat ik meer dan 100 kilometer op een paar schoenen heb gezet. Ik ben er niet helemaal zeker van dat ik dat overtrof met de New Balance Zante 2 (ik traceer geen miles Nike Air Max 90 Mens meer op schoenen), maar aangezien ik de afgelopen paar maanden de meeste van mijn mijlen erin heb gespeeld, zou ik om te raden dat ik makkelijk in drie cijfers kan voor kilometerstand. In de loop van die kilometers Adidas NMD Womens was mijn ervaring met de Z2 zeer positief.

De originele Zante was een van mijn favoriete schoenen - zachte zool, comfortabele pasvorm en een soepele rit die veel kussen bood voor langere runs. Eerlijk gezegd is er niet veel veranderd in v2 - de Zante blijft een persoonlijke favoriet, en het is een schoen die ik ten zeerste aanbeveel. Het heeft nog steeds een zachte, 6 mm valse zool (hoewel hij de laatste tijd Nike Air Max 95 Womens ingebroken is, voel ik bijna dat hij te zacht is), en de bobbel die ik voelde onder de middenvoet van v1 lijkt een beetje afgezwakt in v2. New Balance heeft het patroon op de zijwanden van de tussenzool weliswaar Nike Air Max 90 Mujer veranderd, maar ik kan geen merkbaar effect hiervan waarnemen. Het bovendeel van de Zante 2 is minimalistisch - het is samengesteld uit een rekbare, dubbel gelaagde mesh met gelaste overlays en de hielkap is erg flexibel. Fit is redelijk ruim op mijn voet (hoewel niet overdreven ruim - ik ben wel een halve maat omhoog gegaan). Simpel gezegd, het is een no-nonsense bovenwerk dat gewoon werkt.
Sign In or Register to comment.