tta in skumkilor med

Jag har kommit till insikt om att min l?pande skof?rinst?llningar har flyttats till en punkt d?r jag helt enkelt inte kan l?gga miles p? vissa skor l?ngre. Det ?r inte att s?ga att de ?r d?liga skor, bara att de inte uppfyller mina personliga behov. De tv? skor som jag kommenterar h?r passar b?da i denna kategori, men av olika sk?l. Jag har haft b?de i 9+ m?nader och jag m?ste g? i pension f?r att g?ra extra utrymme p? min skost?ll ... N?r www.amolan.es jag beg?rde ett granskningsprov av Somnio Runnaissance 2 i slutet av f?rra ?ret fanns det inte m?nga riktigt noll droppe skor p? marknaden, s? jag var intresserad av att se hur de skulle kunna tr?na (avsl?jande: dessa skor var granskningsprover tillhandah?llna gratis av tillverkaren). De anl?nde mitt p? vintern, och med tanke Nike Air Max Classic BW Femme p? de hemska f?rh?llandena vi hade uppe h?r i New Hampshire f?rra vintern, kunde jag inte b?ra dem f?rr?n sn?n hade sm?lt (inte tillr?ckligt med dragkraft p? is och sn?). Somnio Runaissance 2 skor ?r unikt i konceptet eftersom de ?r anpassade till sig sj?lv. Du kan s?tta in skumkilor med varierande densitet under sido h?len och medial framfoot f?r att passa dina egna behov / smaker (se gult skum under h?len och framfot i bilderna till h?ger och h?ger). Du kan v?lja hur stor m?ngd b?gst?d som finns av innersulan Nike Air Max Classic BW Femme (3 niv?er att v?lja mellan), och du kan v?lja att placera en varus kil under innersulan (lyfter insidan av medalsidan upp lite (igen, 3 niv?er av kilh?jd). ?ven om min personliga preferens ?r f?r s? lite st?d som m?jligt, inser jag att andra kan ha olika preferenser, och m?jligheten att anpassa en enda sko ?r ?tminstone Nike Air Max Classic BW Dames innovativ. Att l?gga p? ett s?tt att sj?lv skr?ddarsy h?llyftning till en sko verkar som en naturlig f?rl?ngning av den h?r designen. I form av passform ?r Runnaissance ganska bekv?m. Det ?r definitivt Nike Air Max 270 Femme inte en bred sko i framfoten, men det kl?mmer inte ?verhop mina metatarsaler och t?r ihop - jag skulle kalla det genomsnittliga bredden. Det ?r trevligt, och skon ?r v?lbyggd .
Runiassans s?l ?r h?llbar, med en betydande m?ngd ytters?ggummi under. Mitt f?rsta problem med den h?r skon ?r dock att det annonseras som en Adidas Superstar Mujer NADA-sko - vilket inneb?r att det inte anv?nds n?gon anterior drop. Men n?r jag m?ter den med C-kaliper utan innersula m?ter jag det konsekvent som 4mm drop (22,5 h?l, 18,5 fram?t). In?s?len ?r j?mn bredd, s? jag ?r tvivelaktig att detta verkligen ?r en noll droppe sko.
P? spr?ng k?nns skoen som m?nga andra minsta droppskor. Turen ?r dock ganska fast och stel - det h?r ?r inte en v?ldigt flexibel sko, och den n?rmaste j?mf?relsen jag kan komma med ?r GoLite Amp Lite. Dessutom, och detta ?r mitt st?rsta problem med Nike Air Max 90 Femme ren?ssansen, ?r skoen tung. Vid 11,3 oz ?verstiger den min vikt tr?skel med ganska lite (jag b?r n?stan aldrig n?got ?ver 10 oz). Denna kombination av fasthet, styvhet och vikt g?r att skoens k?nsla ?r lite stenig under foten. Om du letar efter en sko med en l?gre h?l-t? droppe och kommer ut ur en tung traditionell tr?ningssko, Nike Air Vapormax Femme kanske du inte m?rker, men f?r n?gon som brukade ultral?tta skor, kommer de inte att uppfylla dina behov. Jag har inte lagt mer ?n 20 mil p? dessa av den anledningen - helt enkelt f?r mycket sko f?r mig vid denna tidpunkt i mitt l?pande liv. Intressant nog, efter att ha skrivit huvuddelen av den h?r ?versynen, gjorde jag lite poking runt och det verkar Somnio kan inte l?ngre vara i aff?rer - deras hemsida inneh?ller inga skor p? lager och chattaren p? deras Facebook-sida tyder p? att de har st?ngt butiken. Men Adidas Ultra Boost Damen jag har h?rt mycket bra saker om Somnio Nada (en ultral?tt, noll droppracer) och Donald ?ver vid Running and Rambling visade att de kan bli rebranding som ett f?retag som heter Nada som h?vdar att vara "F?dd ur minimalistiska r?relsen "- kolla in nadasports.com hemsida h?r. Inte s?ker p? vad aff?ren ?r eller om de fortfarande www.anbilazio.it ?r i aff?rer - om du har insikt, l?mna en kommentar och meddela oss!
Sign In or Register to comment.