at denne funktion er

S?len i Connect er us?dvanlig, fordi den laterale forfod og mediale h?l str?kker sig l?ngere end den mediale forfod og lateralh?len. Du kan se, hvad jeg taler om i billedet til venstre - l?g m?rke til forskellen mellem, hvor langt s?len str?kker sig nedad p? Nike Air Vapormax Femme begge sider. Endnu engang er det ikke en aftale for mig, og jeg ville gerne have set hvordan det f?les ud p? vejen. Et par endelige observationer. Brooks annoncerede disse sko som at have 4 specielle teknologier. En af disse var splittet?len mellem storet?en og resten af ??foden (se eneste billede nedenfor). Min tage er, at denne funktion er gimmicky og ikke-funktionel. F?rst og fremmest er den Nike Air Max 98 Femme eneste over splittet (det lysere gr?nne omr?de i billedet nedenfor) stift, og lidt til ingen flex synes mulig. For det andet er splittet forbundet med mellems?lmateriale kun f? centimeter fra skoens forside. For en splittet? til virkelig at arbejde, skal den skabe st?rre uafh?ngighed for storet?en som i Vivobarefoot Achilles eller i en tabi-stilsko (eller Vibram Fivefingers) - afgangen er s?, at skoene begynder at se ud m?rkelig. Det er ogs? Nike Air Max Classic BW Femme v?rd at n?vne, at Brooks 'forestilling om en sko, der giver dig mulighed for at "f?le" vejen er meget forskellig fra min. N?r jeg tror "f?ler" tror jeg Merrell Barefoot eller Vibram Fivefingers. Connect er temmelig cushy, selvom jeg formoder, at hvis du kommer ned fra en mere traditionelt polstret sko, kan det have mere fornemmelse. Jeg har ogs? h?rt, at det f?les fast undervejs, end n?r de st?r Adidas Superstar Femme i dem, men jeg kan ikke kommentere det. Jeg slutter med at sige, at selvom jeg var skuffet over Connect, kan det v?re en fin sko, hvis du Har en smal fod (fx tjek denne anmeldelse af min smalle fods kompis Thomas over p? Believe in the Run). Efter at have returneret skoen bad jeg nogle tilbagemeldinger fra nogle onlinevenner og fra Brooks-repen p? Twitter blev fortalt, at flowet havde en bredere toebox og m?ske mere efter min mening. Jeg har for nylig hentet et par af dem, og i sidste weekend l?b en solo-halvmarathon i dem - en f?rsteh?ndsindtryk anmeldelse vil snart blive, og for nu er alt, hvad jeg siger, at jeg er lidt imponeret af skoen. S? mit r?d til dig er, hvis du vil pr?ve det rene projekt og have en mellem til bred fod, spring over Connect og v?lg flowet - det er meget bedre egnet og vil sandsynligvis v?re en st?rk Nike Air Max 270 Femme konkurrent til Saucony Kinvara. Jeg er overrasket over, at du gik med str?mmen, da den ligner en standard l?besko med en tykkere s?l. Jeg er enig med alle observationerne om Connect - det er alt for smalt. Pure Grit er lidt bredere, men for mig var den store deal breaker den pukkel, der eksisterer ved midten af ??begge sko. Det f?les som om der er en lille bar, der str?kker sig over skoen p? det tidspunkt. M?ske bliver du vant til det, men jeg f?r ikke logikken bag et s?dant design. Se ogs? p? skoens s?ler - n?sten ikke minimal. Det ser ud til, at de fleste mennesker reagerer positivt p? Brooks Pure Project p? nettet, s? m?ske er jeg i mindretal. Dette Brooks Pure Project til mig er en enorm farce og et halvt fors?g p? at svinge den minimalistisk interesserede skare. Jeg er glad for at se flere producenter l?gge en mere (minimalistisk) Nike Air Max Axis Damen sko ud p? markedet. Konkurrencen skal k?re for bedre produkter og valg og ogs? ender med at s?nke omkostningerne. Altid en god ting. Alt for d?rlig kunne du ikke s?tte et l?b i skoene for at give en funktionel gennemgang. Efter at have l?st dit forudg?ende indl?g p? Nybalance minimus trail og den skooperation du m?tte g?re p? den ene, kan jeg forst? t?ven om at l?be i denne. Ingen grund til at skade Nike Air Max 2017 Mujer dig selv for denne. Jeg for en er blevet forelsket i Saucony Mirage, der har k?rt ind i den og Kinvara i den sidste del af det sidste halvandet ?r. Jeg har valgt miragen som min NYC marathon sko, da jeg f?ler, det giver mig bare lidt mere st?tte i min fod, sandsynligvis bedre for mig, siden jeg b?rer omkring 195lbs. Hvad er interessant er, at n?r jeg bragte Kinvara I anbefalede de en st?rrelse en halv st?rrelse under min adidas sko Adidas Ultra Boost Femme st?rrelse (min tidligere l?besko). Det passer godt til den bedre del af 250 millioner, men da jeg fik den nye Kinvara II og Mirage bestilte jeg den samme 11,5-mands st?rrelse og begge f?ler sig lidt t?tte. Ikke sikker p? om det er et dimensioneringsproblem, eller hvis min fod faktisk har tilpasset sig disse minimalistiske l?bende ting. (tog aldrig originale m?linger) Jeg antager, at der kan v?re en Nike Air Max TN Femme sandhed, hvor foden tilpasser sig l?bestilen, da jeg bestemt f?ler mig meget st?rkere i f?dder / ankel / kalve nu sammenlignet med over 1,5 ?r siden. Ser frem til din n?ste anmeldelse.
Sign In or Register to comment.