l kwesties met betrekking tot de

Bij het beoordelen van de abstracts van de recente ACSM-bijeenkomst kwam ik een onderzoek tegen waarin overgangsbreuken onder blote voeten werden gezien. De studie volgde 109 lopers en vond een redelijk lage incidentie van musculoskeletale Nike Air Vapormax Femme schade onder hen als ze overstapte naar blootsvoets lopen. Er zijn een aantal kwesties met betrekking tot de resultaten die het waard zijn besproken te worden, en ik heb er een bericht op geschreven op de website voor mijn boek (Bill en ik proberen inhoud in te voegen ten opzichte van sommige hoofdstukken van het boek daar en doorgaan met posten op Runblogger - nu het boek klaar is, heb ik meer tijd om meerdere blogs te beheren!). Wat ik zou willen zien is meer vergelijking met geschoeide hardlopers die dezelfde afstanden afleggen. Als je rent, zul je wat verwondingen ervaren, maar het Nike Air Max 95 Womens type en de frequentie zijn belangrijk. Ik ben de afgelopen 5 maanden overgestapt op minimalistische schoenen. Ik heb wat kortdurende verwondingen opgelopen die zijn opgehelderd omdat mijn lichaam zich heeft aangepast aan een middenvoetaanval in plaats Nike Air Max 95 Womens van een hielcontact. Deze omvatten achillespijn en pijn in mijn kuiten. Uit mijn ervaring zou je tijdens de transitie een paar lichte verwondingen moeten verwachten, zelfs als je het langzaam doet (als je het niet goed doet, kun je meer ernstige verwondingen verwachten). Mijn lichaam lijkt nu echter aangepast en deze zijn vrijwel verdwenen. Ik ben blij om te zeggen dat een paar blessures op langere termijn zoals pijnlijke heup en rug lijken te zijn opgehelderd met de nieuwe aanpak. We zijn allemaal verschillend, maar dat is mijn ervaring. Alleen het veranderen van een schoen zal niet Adidas NMD Damskie alleen een verschil maken. Blootsvoets of minimalistische schoenen helpen je om je vorm te veranderen, maar doen het niet helemaal voor je, je moet je hele lichaam niet alleen beschouwen als wat je overeind hebt. Wij hardlopers kunnen soms speciale Nike Dunk Sky High Femme banden ontwikkelen met bepaalde paar schoenen. Ze kunnen een schoen zijn waar we een PR in hebben gezet, of de schoen die we droegen in onze eerste Boston Marathon. Dit zijn schoenen waar we aan vasthouden en in onze kasten blijven, omdat ze een speciale betekenis hebben, en de gedachte om ze in de prullenbak te dumpen is gewoon te veel om te verdragen. Ik heb zelf een paar van deze schoenen - waaronder de Saucony Kinvaras die ik droeg op de dag dat ik me kwalificeerde voor Boston, de Nike Free 3.0 v1 die mijn eerste 'minimalistische' hardloopschoen was en de Brooks-lancering. Launch was Nike Air Max 90 Womens een schoen die ik gelijktijdig met die originele Nike Frees in 2009-2010 droeg. ze waren een favoriet in de kring van hardloopvrienden die ik op dailymile.com had ontmoet, en ik had een doorbraakmarathon bij Disney in januari 2010 met de lancering op Nike Air Max TN Femme mijn benen - het was de eerste marathon waarin ik de gevreesde marathon kon voorkomen "Wall." Dus voelde ik een steek van verdriet toen ik hoorde dat de lancering, samen met de Brooks Green Silence, begin 2013 gestaakt zal worden. Ik had verslagen gelezen over de dreigende ondergang in het Runner's World-schoenenforum en liet het vervolgens bevestigen door een lezer die contact opnam met de klantenservice van Brooks en het volgende meldde (bedankt Brad!): "Ik heb de afgelopen paar dagen veel tijd besteed aan direct chatten met Brooks klantenondersteuning om te bevestigen dat de lancering Adidas Superstar Mujer gaat te worden stopgezet in januari 2013. Toen ik op hen drukte om de reden waarom deze geweldige schoen wordt gedood, vertelden ze me in feite dat, hoewel er een "gepassioneerde groep" fans zijn van Launch (inclusief mezelf), het verkoopvolume want Nike Air Max 90 Womens de lancering garandeert niet mier die de productieproductie van deze schoen voortzet. Ze doden ook de Groene Stilte om dezelfde reden in Jan van 2013. Er is me meerdere keren verteld door Brooks dat de Pure Flow de "vervanging" is voor de Lancering, maar helaas zijn deze 2 schoenen heel verschillend qua pasvorm, ontwerp , functies, gevoel en Adidas Superstar Femme prestaties.
Sign In or Register to comment.