gaan lunchen met middelmatige eieren e

Het zijn niet mijn favoriete wintersandalen - ik zou net zo snel mijn Margiela tabi uitsparingen dragen. Maar de Teva x UGG's legden een verklaring af die niemand wilde horen. Er was geen markt voor shearling, Tevas met open uiteinden, en toch cre?erden deze Adidas NMD Womens bedrijven ze hoe dan Nike Air Vapormax Womens ook. Hun samenwerking zou ongetwijfeld een enorme bui zijn (zo niet op grote schaal gekocht), en hielp over het algemeen de mogelijkheid van Adidas Arkyn Femme wintersandalen bij de collectieve psyche te introduceren. Daardoor blijven ze een buitengewoon belangrijk modeobject, waarbij ze radicale, beschimpte Nike Air Max 90 Womens stijlopties naar voren duwen omwille van het uitbreiden van het bewustzijn, niet massale aantrekkingskracht. Vóór deze week verliet ik het VICE-kantoor in Nike Air Max 2017 Womens Brooklyn, een paar zwarte trainingsbroek en een opgeblazen broek dragend winterjas. Het was vooral fris op die dag, in de jaren twintig, dus ik wilde veilig zijn; Ik droeg mijn UGG-coquettes. Het kwam niet bij me op om sokken met ze te dragen - in zo'n gezellige schoen, waarom zou ik? Toen ik wegging, hapte een collega naar adem, medelijdend met mijn arme hakken en enkels, die Nike Air Vapormax Donne vast zouden bevriezen. Nike Air Max 90 Womens Hij droeg, naar men mij zei, Uniqlo Heattech-kledingstukken om zichzelf te beschermen en vroeg zich af of Nike Air Max 2017 Damen ik die ochtend het weer had Nike Air Max 90 Dames gecontroleerd.

Toen we de donkere, broeierige winteravond instapten, keek ik hem aan, zijn hoed strak, zijn dikke schoenen strak geregen, sokken onder Adidas NMD Femme zijn broek verborgen. Ik besloot een sprong te maken en te kijken of hij de moeite waard was om te redden - om hem ervan te overtuigen dat er een andere manier is, dat wat hem is geleerd niet het hele verhaal is. Maar sommige mensen zijn zo zwaar gehersenspoeld dat ze het vermogen om originele gedachten te produceren zijn kwijtgeraakt. Hij schudde alleen maar zijn hoofd en stond erop dat ik het koud had. Dat was ik niet. Van harte welkom in Fashionating, een column met vernietigende waarheden uit de mode die je misschien nog niet kunt horen. Mijn naam is Diana en ik ben een vrouw van achter in de twintig, maar ik leefde altijd als een man. Ik heb al tien Nike Air Vapormax Mujer jaar geen maaltijd bereid, mijn haar is lang en ik kleur het zwart en ik ben gepassioneerd over twee dingen: schrijven en kleding. Ondanks de oordelen die we misschien hebben Adidas Arkyn Womens over mode - de industrie, de frivoliteit, wat dan ook - zijn we er nog steeds door gefascineerd, zelfs als die fascinatie gekleurd is door wrok. Welkom bij Fashionating, mijn nieuwe column over kleding.

Alles is zo onzeker: financi?n, vriendschappen, de toekomst. Het is zenuwslopend. Ik ben de laatste dingen gaan opmerken - de weinige dingen in deze wereld waarvan ik weet dat ik er op kan vertrouwen. Ik kan afhankelijk zijn van slecht geschreven essays die niemand ooit heeft gelezen door midwestentransplantaties over waarom ze New York City verlaten, Adidas NMD Mujer dat online wordt gepubliceerd. Ik kan erop vertrouwen dat mensen elke zaterdag over te dure brunchplekken gaan lunchen met middelmatige eieren en puree na een wachttijd van anderhalf uur in de rij. En ik kan erop vertrouwen dat mensen openlijk klagen over flip-flops. Flip-flops Nike Air Presto Mujer zijn misschien wel het meest hersenloze gescholden mode-object. Zojuist typte ik 'flip-flops' in Twitter, en natuurlijk vond ik iemand die ze zinloos aanviel: 'Weet je welk geluid ik haat? Flip-flops, mep tegen de voeten van de mensen. "Hier is er nog een:" flip flops zijn zo lelijk lmfao. "Nog een:" Wanneer ik word verkozen om te werken, zal mijn eerste order zijn om flip flops illegaal te maken in alle 50 staten. ”
Sign In or Register to comment.