in de verleiding om hem gewoon

De lichtgewicht trail-hardloopschoencategorie is de laatste tijd explosief geweest met goede opties, en in de afgelopen maand of zo heb Nike Air Max 98 Femme ik een behoorlijke hoeveelheid van mijn hardlopen gedaan in Brooks 'eerste bijdrage aan deze niche: de Brooks Pure Grit (8,9 oz in maat 9) ). The Grit behoort tot het Brooks Pure Project-schoenenpakket, de Brooks-lijn van overgangs-minimalistisch hardloopschoenen. Ik heb eerder Nike Air Max 95 Femme> gereageerd op de Pure Connect, die ik moest terugsturen omdat deze te smal was, en de Pure Flow, die een van mijn belangrijkste keuzes is als lange-afstandsweg. Voor een tijdje had ik gehoord van mensen dat de Grit een heel mooie lichtgewicht trailschoen was. Mijn buddy Nate Sanel schreef een zeer gunstige beoordeling van de Grits, en hij heeft het voor minstens een deel van verschillende 100 mijl-races gedragen. Dit is wat Nate te zeggen had: "Als ik maar één paar schoenen kon hebben (God verhoede), zouden dit waarschijnlijk degenen zijn. Ze hebben genoeg Adidas Arkyn Damen demping om 40 mijl wegen af ??te leggen. Ze hebben voldoende bescherming om rotsachtige paden te lopen. Ze lopen goed genoeg weg om de hele dag door modder en modder te rennen en ze laten een pas op de middenvoet toe en stimuleren deze. Ik zou heel graag zien dat deze schoen minder Nike Air Max 2017 Mujer(of geen) ondersteuning voor de voetboog en een meer afgeronde toebox heeft. Voor nu zijn die paar tekortkomingen niet genoeg om ze de mond te snoeren. "Nate en ik hebben een redelijk vergelijkbare smaak in schoenen, dus besloot ik de Grit zelf een injectie te geven (deze schoenen waren een persoonlijke aankoop, geen media-samples) ). Mijn eerste indruk bij het aantrekken van de Grits was dat Nate gelijk had - de pasvorm was een beetje krap en de ondersteuning van de voetboog was zeer prominent. Maar zoals ik gewoonlijk doe met elke nieuwe schoen, trok ik Adidas Deerupt Damskie het meegeleverde voetbed uit en inspecteerde het en vond dat het behoorlijk dik was - 5,5 mm om precies te zijn! Het had ook een vrij prominente contour onder de boog. Zoals ik tegenwoordig vaak doe, heb ik de binnenzool van de Skechers Go Bionic (1,7 mm dik en volledig plat)Nike Air Max TN Donne geruild en de pasvorm is dramatisch verbeterd tot het punt waarop de voorvoet meer dan genoeg ruimte voelde naar mijn smaak en de boog contour was aanzienlijk verminderd (Opmerking: ik heb ook de Adidas Hagio binnenzool gebruikt in de Grits - het voegt nog een millimeter kussen over de Skechers inlegzool en knelt de pasvorm net een beetje op, het blijft ook op zijn plaats een beetje beter in de schoen) . Met de binnenzool verzorgd, voelen de Grits fantastisch aan mijn voeten - super comfortabel en helemaal niet knallend. De bovenkant van de Grits is substantieel, Nike Air Max TN Damen maar het lijkt vrij goed te ademen en af ??te tappen. De enkelband is goed gevoerd en zeer comfortabel, en de binnenvoering heeft geen problemen met naadhotspots of iets dergelijks. Er is een tamelijk stijve hielkap, maar dit stoort me normaal gesproken niet. Een ding Adidas NMD Womens om op te merken over het interieur is dat ik schijnbaar een hotspot langs de marge van de bal achter mijn grote teen op mijn rechtervoet krijg. Dit is een probleem dat ik van tijd tot tijd in schoenen heb en meestal alleen aan de rechterkant - ik vermoed dat het een subtiel vormprobleem Nike Air Max 90 Mujer is of iets met de vorm van mijn voet, dus waarschijnlijk niet iets dat noodzakelijkerwijs een probleem met de schoen. Dit kan ook te wijten zijn aan de grotere ruimte die is gecre?erd door het originele voetbed uit te wisselen. Laatste noot aan de bovenkant - de Nav-Band (felgroene Nike Air Max 2017 Femme riem over de veters in de bovenstaande foto) is los en volledig niet functioneel - ik ben in de verleiding om hem gewoon af te sluiten.
Sign In or Register to comment.