en die enthousiast zijn over het nastreven

Er zijn veel geruchten Balenciaga Speed Trainer Femme geweest, maar hun hoops divisie eindigde met Matt Bonner's persoonlijke BB 8026 Zip stash. Ik ga af van speculeren op New Balance omdat ze nog geen Balenciaga Triple S Womens nieuw basketbalmodel hebben ge?ntroduceerd of een NBA-atleet hebben ondertekend. Over Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens het algemeen vind ik het een enorme uitdaging om te proberen te infiltreren in de Nike / Adidas / Jordan Brand / Under Armour / Anta / Li-Ning vortex. Maar als je dit gaat doen, kun je beter de aanpak van Puma nemen. Ze tekenden jonge spelers Nike Air Max Tavas Mujer met een hoge winst, cre?erden "The Puma Jet" en hebben een unieke stem op sociale toon getoond die niet aanvoelt als een typisch sneaker-merk. Het zou voorbarig zijn om hun strategie succesvol te noemen - ze moeten hun eerste model zelfs officieel Adidas ZX Flux Femme officieel vrijgeven sinds hun herlancering, de Clyde Court Disrupt. Maar het proces ziet er veelbelovend uit. Giannis Nike Air Vapormax Womens Antetokounmpo zonder twijfel (maar dat komt al snel). De andere zou Donovan Mitchell, Devin Booker, Ben Simmons zijn. Deze opgesomde atleten brengen een Nike Air Max TN Damen andere speelstijl met hun grootte, kracht en creativiteit die de New Age NBA-game vandaag speelt. Hun vermogen om contact te leggen met niet alleen fans, maar ook met hun verhandelbaarheid staat op een nooit eerder gezien hoogtepunt.

Voelt als de volgende van Devin Booker. Zijn spel heeft die old-school Nike Air Presto Donne gimme-the-ball-get-out-the-way-vibe. LA was hem het afgelopen seizoen met liefde douchen in All-Star Weekend en zijn aanwezigheid op sociale media is A1. Hij is verloofd met zijn fans, zijn spel is flitsende, maar solide tot op het punt dat hij niet een of andere gimmickachtige Nike Air Vapormax Donne hooper is. En mensen associ?ren hem met Kobe, wat zeldzame lucht is. Dat is een goede cocktail voor een handtekening. Met de eerste schoen van Giannis die volgend jaar al op komst is, denk ik dat de volgende reeks van kenmerkende jongens Devin Booker, Donovan Mitchell, Ben Simmons en mogelijk zelfs Joel Embiid omvat. De schoendeal Nike Air Max 97 Donne van het boek staat in de herfst van 2019 op de agenda en letterlijk heeft elk merk over de hele wereld hem al omcirkeld als hun topprioriteit om te pitchen. Ik denk dat die aanbiedingen en onderhandelingen behoorlijk gek zullen worden. Hij is duidelijk Nike Air Max 90 Uomo al een goede scorer, maar nu Phoenix een mooie kern om zich heen begint te vormen, tegen de tijd dat hij halverwege de twintig raakt, denk ik dat hij de superster zal zijn van het volgende hoofdstuk van de competitie. Donovan Mitchell heeft ook een vergelijkbaar potentieel, en Adidas heeft hem al als hun sleutelfiguur vastgepend.

Ik sta echt hoog Nike Epic React Flyknit Femme in het duo van Ben en Joel, en hoewel ze beiden technisch grotere jongens zijn, hebben ze zoveel variabelen dat ze intrigerende sneaker guys maken en niet je typische grote man. Ben's spel is zo vloeiend en opwindend dat hij de schimmel kan Adidas Ultra Boost Womens breken als een meer hybride point-forward-type. Hij is ook een flitsende jongen en duwt graag materialen en kleuren, dus Nike zou veel met hem kunnen doen. Voor Embiid, die nu al zijn besprekingen over schoenovereenkomsten doorloopt, denk ik dat Adidas Superstar Femme hij de naald voor een merk gebaseerd op zijn dominantie van sociale media alleen. Waarschijnlijk zal hij hier een tijdje Nike Air Max 95 Mujer All-Star-starter zijn, maar ik zou bijna zijn potenti?le impact vergelijken met wat The Rock al vroeg voor Under Armour kon doen. Hij is zo'Nike Air Max 270 Womens n persoonlijkheid-gedreven kerel die echt contact kan maken met zijn fans en mogelijk een Nike Air Presto Mujersneaker- of kledingbedrijf kan uitbouwen, vergelijkbaar met de manier waarop The Rock echt dat deel van zijn merk heeft uitgebreid met zijn eigen sociale media. De soorten idee?n waar we in essentie in ge?nteresseerd zijn, zijn de soorten idee?n Nike Air Presto Mujer die spannend zijn om na te streven binnen Google, "zegt Gawley. "En het type mensen dat we zoeken, zijn mensen die enthousiast zijn over het nastreven van die idee?n binnen Google." (Google onthult niet hoe de stichters van Area 120 worden gecompenseerd.) Adidas NMD Mujer "Er zijn vele soorten bedrijfsincubators geweest door de jaren heen, "erkent Gawley.
Sign In or Register to comment.