en de stimulus voor aanpassing

De waarschijnlijke veronderstelling dat al deze hardlopers geschoeid waren en dat de meeste enigszins opgevulde schoenen droegen, verbaast me niet en komt overeen met mijn eigen bevindingen over patronen van voetstappen bij geschoeide hardlopers in een wegmarathon Nike Air VaporMax Hombre (ik ook heeft dit jaar een beetje gefilmd bij de VT100 en vermoed dat de resultaten daar vergelijkbaar zouden zijn). Nike Air Max 95 Hombre Het kan blijken dat op sommige locaties de hiel opvallend in het spoor lag, ultramarathoners was iets minder gebruikelijk dan bij Adidas Falcon Mens marathonlopers op de weg (ik zag 88,9% hielspringers bij het 10K-punt van een wegmarathon), maar we hebben de ruwe cijfers nodig om adresseer dat (niet alleen een bereik). Het is ook belangrijk om op te merken dat noch dit, noch mijn studie variaties onder hielspitsen heeft onderzocht - er is veel variatie in de hoeveelheid dorsiflexie bij contact met de grond onder hielspitsen en de ori?ntatie van de onderste ledemaat is ook zeer variabel - heel opvallend is niet echt een categorie, maar een spectrum dat een breed scala aan variabiliteit omvat. Wat ik leuk vind aan studies als deze, is dat ze gegevens verschaffen over wat hardlopers in de "echte wereld" doen buiten een kunstmatige laboratoriumomgeving. Nike Air Max 90 Mujer Deze studie biedt verder bewijs dat wanneer hardlopers op afstand schoenen dragen, zelfs degenen die grote kilometers lopen op paden, Nike Air Max 1 Womens ze meestal op hun hielen belanden. De resultaten geven geen inzicht in of hielhakken goed of slecht is en als er iets is suggereren ze dat het vanuit het oogpunt van de prestaties niet veel uitmaakt hoe je voet de grond raakt. hebben zich het afgelopen jaar heel effectief op de ultrascene gemanoeuvreerd. Ik vind ze persoonlijk afschuwelijk, zowel om naar te kijken als conceptueel. Ik vraag me af of ze verkopen aan degenen die een snelle en gemakkelijke oplossing voor voetongemakken willen. Integendeel, het minimaliseren van de minimalistische route gaat vooral om een ??verhoogd grondgevoel en vereist voet- en lage-beenversterking. Op de lange termijn kan ik het niet helpen dat de HOKA hardlopers zwakker, Nike Air Max 90 Femme minder geco?rdineerd en meer gewond raken vanwege het gebrek aan kwaliteit feedback Op korte termijn (eerste paar jaar) zullen Nike Air Max 90 Womens de minimalisten waarschijnlijk degenen zijn die meer lijden tijdens de overgang, maar op de langere termijn zou het beter moeten zijn. Ik heb echt nagedacht over de mogelijkheid dat een grotendeels stijve zool met een aanzienlijke rocker ingebouwd in de schoen goed voor het verlichten van stress op de fascia plantaris. Ik geloof dat dit komt omdat de tenen nooit significant laat op de stand zullen buigen, en de rocker het drukpunt op de voet verder achter laat op de stand zou blijven. De HOKA past vrij goed bij dit model schoen, de voet is ge?soleerd van ge?soleerd de grond en de normale bewegingen en belasting die we op onze voeten zouden zetten. Terwijl de HOKA de stress op de plantaire fascia zou Nike Air Max 2017 Mujer kunnen verlichten en iemand in staat zou stellen om te blijven rennen. Door een voet een relatieve rust te geven, kan dit op de Nike Air Max TN Damen korte termijn helpen. Met een blessure op de langere termijn geloof ik dat men de plantaire fascia actief zou moeten benadrukken om de versterking van de plantaire fascia aan te moedigen. Dit lijkt te zijn wat je hielp om plantar fascia problemen te overwinnen. Rusten lijkt niet te veel te helpen, en te veel heuvels en steile afdalingen veroorzaken veroorzaakt een achteruitgang dus ik probeer het aantal heuvels te vertragen en de stimulus voor aanpassing.
Sign In or Register to comment.