de ultralichte racevloer

Iets meer dan een jaar geleden schreef ik een artikel over de ietwat Nike Air Max Zero Womens complexe relatie tussen loopschoenmiddenzolen, eigenschappen van het grondoppervlak, spierafstemming en ledematenstijfheid (lees de spierafstemming-ledematenstijfheidspost hier). Als gevolg van mijn ervaring met schoenen, het onderzoek dat ik deed tijdens het schrijven van mijn boek en gesprekken met gangexperts, ben ik gaan geloven dat we op een eenvoudige manier schoenen aan lopers kunnen aanpassen om spierafstemming en ledematen te optimaliseren. stijfheid voor een persoon Adidas Tubular Womens op het oppervlak waarop ze van plan zijn te rennen, we staan ??dicht bij de heilige graal van schoenpassingsprotocollen. Wat heeft dit te maken met een schoenreview? Nou, de New Balance MR1600 raceflat is een schoen die in bijna elke categorie punten voor me scoort, maar het mist zeker iets dat ervoor zorgt dat het boven de rest uitsteekt in een nis gevuld met Nike Internationalist Dames een paar behoorlijk geweldige schoenen. Een paar maanden geleden heb ik bekeek de New Balance RC5000, de ultralichte racevloer van NB. Het is een stevige schoen, maar ik maakte me een beetje zorgen over de nauwe passing door de middenvoet en de neiging van mijn enkels om naar binnen te kantelen als je daardoor in de schoen gaat staan. Duurzaamheid was ook een punt Nike Air Max 90 Womens van aandacht. Met een gewicht van minder dan 5,9 oz in maat 10,5 is de RC1600 als een zwaardere broer van de Adidas Hamburg Womens RC5000 (die 3,5 oz weegt) en verbetert deze op een aantal manieren. Hoewel de pasvorm in de twee schoenen vergelijkbaar is, zorgt de dikkere zoolstapelhoogte van de RC1600 (21 mm hak: 14 mm voorvoet) ervoor dat hij een beetje stabieler onder de middenvoet voelt - het gevoel van naar binnen rollen is niet zo uitgesproken. Samen met de dikkere stapel komt een Adidas Superstar Herre hogere druppel - 6 mm met de binnenzool uit, en 8 mm met de meegeleverde binnenzool. Zoals ik gewoonlijk doe, heb ik de binnenzool verwisseld voor een van mijn Skechers-meesterwerken - een nauwelijks daar, 2 mm dikke binnenzool met uniforme breedte in zowel de hiel als de voorvoet. De 6 mm drop is misschien te veel voor sommigen, maar het voelt goed voor mij. De www.denisbensimon.fr tussenzool van de RC1600 is vrij stijf, misschien net iets minder dan de RC5000, en dit is een goede zaak in een schoen gebouwd voor snelheid. Als ik hard loop, vind ik dat een stijvere schoen iets meer pop geeft, en dit is de reden waarom de adidas Hagio mijn favoriete flat voor snel werk en 5K-racen blijft (ik heb net een paar van de adidas Takumi Sen bij elkaar gekregen in dit opzicht nog beter zijn). De buitenzool op de RC1600 is een groot pluspunt. In tegenstelling tot Nike Air Odyssey Femme sommige andere racevloeren die kiezen voor kleine rubberen noppen die aan de zool zijn gelijmd, heeft de RC1600 volledige rubberen pods die uitstekende slijtplekken op de zijhielen en middenvoet en over de gehele breedte van de voorvoet afdekken. Noppen zijn aanwezig, maar alleen op het puntje van de voorvoet en de voorkant van de boog. Ik heb persoonlijk geen Nike Air Huarache Femme problemen gehad met rubberen noppen die eraf vielen, maar ik heb gehoord van mensen die dit in andere schoenen hebben ervaren - ik krijg misschien gewoon niet genoeg kilometers op een paar flats om het probleem te ervaren. Gezien de buitenzoolconfiguratie, verwacht ik dat de enige duurzaamheid van de RC1600 zeer goed moet zijn ten opzichte van andere racevlakken. De bovenkant van de RC1600 is echt heel mooi. Het is een fantastisch uitziende schoen en zeer comfortabel, Nike Internationalist Dames zelfs op een voetloze voet. De enkelrand is zacht en graaft niet in, en het stoffen gaas waaruit het bovenwerk is samengesteld, is ook zacht - geen hotspots voor mij in deze schoen. Het bovenste lijkt erg goed geconstrueerd en ik verwacht dat het veel duurzamer zal zijn dan dat van de RC5000.
Sign In or Register to comment.