halv og en halv i vandreturen

Der var tilsyneladende noget debat om, hvorvidt man skulle medtage en skaft i s?len. Mit kendskab til boot design er rudiment?rt i Nike Air Max 90 Mujer forhold til min viden om at k?re sko design, men min forst?else er, at en skaft fungerer for at ?ge stivhed og underst?tter s?len under buen. Shanks er almindelige i arbejdst?vler og vandrest?vler - for mere om funktionen af ??en skaft, se denne artikel fra Outside Gear Guy. Den "st?bte TPU arch shank" i Proterra kan v?re en del af mit problem med sko. Mine problemer med Proterra manifesteret p? en 7 mile vandretur i sidste uge i Vermont. Min kone og jeg klatrede p? en stenet skiftevej, og jeg begyndte at f?le en telltale slid p? ryggen af ??mine h?le. Nike Air Vapormax Mens Bl?rer var i v?rkerne, og vi var kun en halv og en halv i vandreturen. Problemet var indlysende - den stive s?l b?jer ikke godt, og hver gang jeg skubbede ud for forfoden, skubbede ryggen af ??skoen ned, s? da jeg tog det n?ste skridt p? min h?l, skubbede h?len op igen. Resultatet Adidas Superstar Womens blev gnidning og slid p? bagsiden af ??h?len. Giver at jeg k?rer en maraton i en uge, det sidste, jeg havde brug for, var blodige, ?bne s?r over min Achilles-inds?ttelsespunkt p? hver fod. Jeg gik i panik mode og pr?vede at stramme sn?ret for at holde skoen p? plads med en bedre l?sning. Det gjorde faktisk tingene v?rre. Jeg gik i den anden retning og l?st dem s? meget som jeg kunne. H?lene fortsatte med at glide op og ned i forhold til min hud, men der var nok plads nu, da slibningen stoppede. Jeg holdt dem virkelig l?s for resten af ??vandreturen og Adidas Superstar Mens lykkedes det ok. Jeg synes, det er det samme problem, jeg havde med Garmont st?vlerne, som jeg plejede at have. Stive s?ler virker ikke godt for mig, og jeg vil ikke tolerere blod og smerte for at bryde en sko ind. Dette f?nomen er ikke unikt for vandrest?vler. En l?besko med en Adidas Superstar Mujer ufleksibel s?l kan medf?re det samme problem. Den oprindelige Altra Lone Peak blev kritiseret for dette, og de tidlige udgivelser af Altra Torin (som har en tyk s?l) manglede et s?t blondehuller, som forhindrede en god l?sning af h?len. Jeg v?rds?tter fleksibilitet meget, da det hj?lper mig med at undg? h?labsorption, og det er et problem, jeg sj?ldent har haft siden det g?r minimal. Det kan v?re tilf?ldet, at en god indbrudstid vil ?ge fleksen i s?len og hj?lpe mig med at undg? dette problem, men jeg er t?vende med at risikere at bl?re p? mine h?le, da det g?Nike Air Max 90 Womens r b?de g? og l?be ulykkeligt i flere uger (hvis du har mange miles p? Proterra, vil jeg h?re om fleksibiliteten stiger, n?r de bryder ind ). Jeg kunne ogs? forts?tte med at b?re dem virkelig l?s, men det er m?ske ikke den bedste mulighed for nogen, der ?nsker stabilitet i en Adidas ZX 750 Mens vandreture. Mit r?d til Merrell ville v?re at holde det meste alt om skoen det samme, men fjern skanken fra s?len og fors?ge at ?ge fleksibiliteten. H?lt?lleren er ogs? ikke godt polstret, hvilket ?ger slid, s? at tilf?je lidt mere polstring bag h?len kan v?re til gavn. Jeg kan godt lide, hvad Merrell fors?ger at g?re med Proterra, men for mig er det bare lidt v?k fra at v?re en sko, jeg ville v?lge en lang vandretur. Jeg skal give Proterra Sport Mid et fors?g og se, om den h?jere ankelkrave l?ser min fod lidt bedre for at forhindre slid. P? den positive side for Merrell ville min nuv?rende foretrukne vandresko, hvis jeg havde brug for noget lidt mere end en l?besko, v?re Merrell Mix Master Mid. Det er dybest set en vandt?t, b?jet version af Mix Master 2 trail running sko, og den deler sin fleksible s?l og rockplade. Der er en ny Nike Air Huarache Womensversion kaldet Mix Master Mid Tuff, som jeg ikke har pr?vet endnu, og den oprindelige Mix Master Mid er kl. 18.00 lige nu for $ 76.99 (fra 18. maj 2013).
Sign In or Register to comment.