ikke en stor grund til at

En af de flotte ting ved denne unders?gelse er, at de leverede data om individuelle ?ndringer. Gruppemedlemmer giver ikke altid et godt billede af st?rrelsen af ??forandring, som kan forekomme p? individuel plan. Hvad de fandt var, at ?konomien for bagfodestrikere var bedre, da baghoved slog til n?sten alle individer ved s?- og mellemhastighederne, og for omkring 2/3 af individer med hurtig hastighed. "Forfoot" -strejdere blev delt ca. 50-50 ved den langsomme hastighed, hvad ang?r om bagfod eller forfod var mere ?konomisk, men mere tilb?jelig til at g?re det bedre med en bagfodestrejning ved h?jere hastighed. P? samme m?de havde omkring 75% af de s?dvanlige RF-strejker tendens til at forbr?nde mindre carb med en bagfodestrejning med alle hastigheder (lidt mindre hurtigst), www.amolan.es mens m?nstre for forfodsstrikerne var mere j?vnt fordelt. Hvis du er en h?l striker, vil skifte til en forfod strejke sandsynligvis f?re til reduceret ?konomi, i det mindste indtil du bliver vant til det nye m?nster. Men det er ikke sandsynligt, at du vil blive mere ?konomisk med en forfodstrejke selv med ?velse (husk, at der ikke var nogen signifikant forskel mellem s?dvanlige bagfods og "forfod" -strejdere ved brug af deres s?dvanlige fodstrejke). ?konomi er sandsynligvis ikke en stor grund til at h?lstregerne kan rotere med deres fodstrike. Hvis du er en midfoot-angriber, som det var mest i dette studie, er det nok ikke meget, hvad din fod g?r. Forfod og h?l strejker er lige s? ?konomiske. Dette Adidas ZX Flux Womens overrasker mig ikke meget, da en midterst?dstrejke er en slags midt mellem forfoden, en h?l sl?ende (faktisk vil mit g?t v?re, at de Adidas ZX 750 Mens m?ske bruger flere fodstrejetyper, n?r de l?ber). Der var en tendens til forfodsstrikere at forbr?nde flere carbs. Forfatterne refererer til et papir, jeg offentliggjorde, hvilket viste, at midfooten og forfodsstrikere har tendens til at skifte til en h?lstrejke sent i maraton. S? hvis din plan er at k?re en maraton, kan der v?re en fordel for en h?lstrejke (en mild h?lstrejke jeg ville g?tte). Denne unders?gelse blev udf?rt p? en tredem?lle, s? vi skal v?re forsigtige med at ekstrapolere resultaterne til en ikke-kompatibel, h?rdere overflade som en vej. Nu er en del af denne unders?gelse, som jeg ikke har n?vnt til dette punkt, at forfatterne ogs? m?ler nogle kinematiske variabler. To af de Nike Air Max 2016 Womens variabler de m?lte var stridl?ngde og stride rate. Unders?gelsens fokus var at sammenligne l?bende ?konomi, men mit g?t er, at de fleste Adidas Superstar Mujer mennesker overvejer at skifte fodstrejke g?r det for ikke at g?re sig mere ?konomiske, men g?r det fordi de har at g?re med en eller anden form for skade og tror, ??at en omskifter m?ske Hj?lp. Folk tager generelt ikke op barfodet, der l?ber ud af et ?nske om at k?re hurtigere, de g?r det fordi de enten nyder det eller har fundet ud af at l?be i sko virker bare ikke for dem. N?r grupper blev kombineret, fandt de, at bagfodestrikere havde tendens til at tage l?ngere og langsommere fremskridt (ca. 2% l?ngere og 2% langsommere). Tidligere unders?gelser har vist, at en stigning i stridehastigheden p? kun 5-10% kan reducere belastningen p? kn? og hofte (igen understreger her, at der er mere at k?re Adidas NMD Mens form end bare fodstrejke!). S? der er min afveksling, hvorved en forfodsstrike m?ske til tider kan v?re mindre ?konomisk for nogle individer, Nike Air Max 1 Hombre men de kan v?re til gavn p? andre m?der, f.eks. Via en kortere hurtigere skridt med reduceret belastning af kn? / hofte (men muligvis ?get belastning af foden og ankelen). Som altid kommer jeg tilbage til den enkelte. Hvis du er en forfodspiller, er det nok ikke en stor fordel at pr?ve noget andet bortset fra m?ske, hvis du planl?gger at k?re en maraton, eller hvis du har skadeproblemer, der kan knyttes til din kontaktstil (fod, ankel, kalveproblemer m?ske) . Hvis du er en fodboldspiller, vil du sandsynligvis ikke blive en elitl?ber ved at skifte din fodstrejke. Du kan dog forkorte din skridt lidt, hvilket kunne v?re godt af andre grunde (fx reduceret indl?sning). Overvej afvejningerne, Nike Air Max 90 Womens og find ud af, hvad der er bedst for dig og dine behov.
Sign In or Register to comment.