indtil jeg kom tilbage til min

Tr?ngt, jeg fulgte linket og min verden ?ndrede sig. Skyerne ryddet op, fugle begyndte at synge, og min 3-?rige fortalte mig, at han virkelig ville tage en lang, lang lur senere i dag. Virkelig. Hvis du ikke er bekendt med DC Rainmaker, skriver han de mest omfattende anmeldelser af fitness elektronik p? nettet. Hvis du tror, ??at mine skoanmeldelser er lange og detaljerede, skal du l?se en af ??hans GPS-anmeldelser og du kan se, at jeg er bleg i sammenligning. I hans indl?g viser Ray os hvordan du uploader tr?ningsdata direkte fra en ANT + -aktiveret GPS-enhed ( mest Garmin) til forskellige tabletter / mobile enheder. Android, iOS-enheder og Microsoft Surface Nike Air Max 270 Hombre vises. Jeg var under Adidas ZX Flux Womens indtryk af, at jeg kun kunne downloade mine Garmin-data til en computer. S? formoder, at jeg har arbejdet hjemmefra. Jeg m? vente, indtil jeg kom tilbage til min station?re computer, f?r jeg kunne se p? dataene i detaljer og sende det til dailymile. Jeg kunne g?re det manuelt, men hvad sjovt er det, n?r en l?sning, der involverer gadgets, er tilg?ngelig ??? (ja, jeg er en gadget geek ud over at v?re en sko n?rd ...) Indtast DC Rainmaker med en l?sning. Og det sker bare s?, at jeg har alt det udstyr, der er n?dvendigt for at udf?re dette lille trick, s? jeg besluttede at give det en chance og rapportere om mine resultater her. S? her er hvad jeg kr?vede for at g?re dette arbejde:
1. En ANT + aktiveret GPS ur. Kontrollere! Jeg tilf?ldigvis bruger Garmin FR610 som min regelm?ssige tr?ningspakke, og det er Nike Air Max 2017 Mujer det samme ur, Ray brugte i Nike Air Max 1 Hombre sit indl?g. Ure, der kr?ver et USB-kabel til dataoverf?rsel, fungerer ikke med iOS-enheder.
2. En Wahoo ANT + sensor til iPhone / iPad. Kontrollere! Sensoren er et lille stik, der g?r det muligt for uret at kommunikere tr?dl?st med din iOS-enhed. De s?lger for $ 48 p? Amazon. Jeg har haft en af ??disse i lang tid, og plejede at bruge den til at se mine cadence data optaget af en stridesensor. Jeg stoppede med at bruge det, n?r jeg inds?, at jeg kunne f? cadence data fra stride sensoren direkte p? min Garmin. Ray rapporterer, at 30-dages Wahoo-sensoren fungerer med lynnedslag til nyere iOS-enheder. Jeg har ikke en adapter, s? kan ikke pr?ve det.
3. Wahoo Fitness appen har det allerede p? min telefon. Gratis download p? iTunes. Jeg form?ede mirakul?st at finde min Wahoo sensor i dybden af ??min desk skuffe, Nike Air Max 90 Femme plugged den i og fyret Nike Air Huarache Hombre Wahoo Fitness app. Alle de billeder, der f?lger, er direkte sk?rmfangster fra min iPhone. Nu er alt det her, at uploade GPS-sporet og k?re data til dailymile. Du kan ikke beskrive din tr?ning, tilslutte skotype eller deltage i nogen af ??de sociale funktioner, som dailymile tillader. Men hvis dit m?l blot er at f? de data, der uploades, fungerer dette lille trick rigtig godt. Det kr?ver, at jeg har ANT + iPhone-sensoren i n?rheden, hvilket kan v?re problematisk, medmindre jeg forlader det i min bil eller t?pper det i min tegnebog. Min indsats er, at jeg ville miste det f?r l?nge, ??men det er bare mig. Fra et praktisk synspunkt, hvor ofte vil jeg bruge denne metode til data upload? Sandsynligvis ikke s? ofte siden jeg nu arbejder for det meste hjemmefra, men jeg kunne se at bruge den under rejsen. Da jeg www.denisbensimon.fr arbejdede p? college, Nike Dunk Sky High Mujer ville jeg ofte k?re efter Nike Air Vapormax Mens arbejde og manuelt indl?se mine data i bilen, f?r jeg gik hjem, s? jeg ikke ville glemme. Der er en anden situation, hvor det kan komme til nytte.
Sign In or Register to comment.