at haar punten per spelgemiddelde te laag zijn en dat er

"Natuurlijk zou ik graag een sneaker-deal hebben. Het zou me geld besparen, "zegt Young, die ongeveer 345.000 volgers op Instagram en 14.000 op Twitter heeft. Het account voor haar eigen lifestyle kledingmerk, Ty1Gear, heeft 10.000 volgers. "Om gratis schoenen en merchandise Nike Air Max 270 Womens van een sneakerbedrijf te krijgen die ik ook zou kunnen promoten? Ik ben al bezig met gratis branding. Wanneer ik een paar schoenen post, willen mensen ze pakken. "" Er waren mensen achter me aan die schoenovereenkomsten hadden. Ik begreep niet waarom ik dat niet deed. Misschien omdat Nike Air Vapormax Womens ik van een middelbare school kwam? ", Zegt Young. "Als ik van een grotere school kom, weet ik zeker dat ik een schoenendeal heb gehad." In gesprekken met bedrijven heeft ze gehoord dat haar punten per spelgemiddelde te laag zijn en dat er specifieke vereisten gelden voor WNBA-spelers. getekend bij www.felimaerz.de bepaalde merken - het All Star-team maken, concurreren met USA Basketball of in de top 10 staan ??in bepaalde statistische categorie?n. Nike Air Max 2017 Womens"Ik ken spelers nu met schoenaanbiedingen," zegt ze, "die niet in een van die categorie?n vallen." Ze zegt dat ze het niet Nike Air Huarache Womens erg vindt om bij slechts één merk te zijn. "Maar Nike Roshe Run Mujer - niemand heeft me de kans gegeven, dus ik draag hier elke sneaker die ik wil dragen."

Het bedrag dat ze schoenen uitschakelt, en de kwaliteit van warmte die ze op het hardhout serveert, trekt haar vergelijkingen met de "Sneaker Champ" van de NBA, die ook dealloos is. "Zij is de P.J. Tucker van de WNBA," zegt Smith van WNBA Kicks.Even Tucker zou zich verbazen over de aanblik van Young's sneakerroom, zo georganiseerd en levendig. Opknoping in het midden van de kamer is een portret van Jordan, kijkend in de verte, alsof hij de Nike Air Max 270 Womens gewaardeerde bezittingen van Young beschermt. Als ze kon kiezen welk merk haar zou tekenen? "Jordan," zegt ze zonder aarzeling. Zij Nike Air Max 270 Damenen Jordan delen een geboorteplaats, gaan naar dezelfde middelbare school en spelen beiden pro-voetbal in de stad Chicago? Er is geen Nike Roshe Run Mujer perfectere pasvorm. Maar naar waarheid is het Adidas ZX Flux Mujer moeilijk te geloven dat ze nog niet is ondertekend, zo niet van Jordani?, en vervolgens van een ander bedrijf. Vooral gezien het huidige landschap van de WNBA, die op weg is naar zijn beste seizoen in de geschiedenis, met een opleving van de Nike Roshe Run Mujer ratings en een mijlpaal partnerschap met PUMA. De competitie beleeft een culturele renaissance en Young leidt de sneaker-beweging. Toch is ze er soms trots op een sneakervrije agent te zijn.

"Er zijn mensen die een schoen hebben", zegt ze, "en ik heb zelfs geen enkele van de trappen die ik heb. " Zoals de "Vanchetta Tan" CP3 9s (slechts 33 paar gemaakt) en de "Red Suede" CP3 9s (slechts 54 paar gemaakt). Beide exclusives werden naar Young gestuurd door Chris Paul zelf, die in Young Carolina opgroeide met Young's zwager. Ze zijn in de loop der jaren superdicht Nike Air Max 95 Womens] geworden en Paul haakt vaak in Nike Air VaporMax Femme op zijn handtekeningen. Drie keer heeft de NBA-kampioen Dwyane Wade ook gekeken. Afgelopen herfst stuurde hij haar een paar "The Edition x Li-Ning" Way of Wade 6s die tijdens Art Basel exclusief in Miami waren gevallen. Young heeft paar nr. 134 van 5 00. Het zijn de schoenen die ze uit haar sneakerroom koos om te dragen tegen de Atlanta Dream, nadat ze ze had gevonden verstopt te hebben onder een niet-gebundeld paar "Solar Red" Nike Yeezy 2s. Ze ontving ook een briefje uit de competitie en waarschuwde haar voor een boete van $ 500 als ze de schoenen opnieuw draagt. Het bericht stipuleerde dat omdat ze niet getekend is bij Li-Ning, en omdat de WNBA wordt gesponsord door Nike, ze alleen Nikes en Jordans kan dragen. "Maar zelfs zonder een sneaker-deal", zegt Young, "ben ik hier nog steeds aan het maken geschiedenis."
Sign In or Register to comment.