och en djup fotram i

Jag f?rst?r verkligen inte varf?r New Balance valde att ringa denna sko Minimus Trail V2, eftersom den absolut inte liknar MT00v1. Om det enda som det delar gemensamt med f?reg?ngaren ?r en noll droppe sula. V2 ?r luggier, beefier och Bryon Powell hos iRunFar rapporterar att Mimimus sist ?r borta till f?rm?n f?r NB: s PL4 sist. Med tanke p? att den sista ?r borta ?r jag inte ens s?ker p? varf?r den h?r skoen ?r en del av Minimus-kollektionen. Jag var inte Nike Roshe Run Femme en stor fan av MT00 v1 eftersom mitt par f?ll ifr?n varandra efter minsta k?rstr?cka och jag fann Nike Air Max 2017 Womens den inte tillr?ckligt skyddande f?r Allt annat ?n de mest v?lsk?tta sp?ren, s? f?r?ndras inte mig mycket. Med detta sagt ?r min Nike Air Vapormax Womens k?nsla att de borde ha g?tt med ett helt nytt modellnamn f?r denna sko. P? en sidotal flyttade New Balance ocks? en annan popul?r stigsko, MT110, fr?n Minimus till sista PL4 och MT110v2 verkar vara en radikalt f?r?ndrad (f?r att inte n?mna mycket illaluktande) sko fr?n v1. Mycket av kommentaren som f?ljer Powells iRunFar roundup fokuserar p? MT110v2 med m?nga sp?r l?pare som uttrycker missn?je med den riktning som sko tar. Det ?r b?rjan p? en annan augusti och det betyder att det ?r dags f?r v?r samling av de b?sta nya skorna i sommarens Outdoor Retailer Show , d?r f?retagen framh?ll sina v?r / sommar 2014-erbjudanden, vilket generellt kommer att debutera under de Nike Air Presto Womens f?rsta tv? m?naderna n?sta ?r. F?r det mesta var ?rets show full av inkrementella snarare ?n revolutionerande f?r?ndringar. Klicka p? n?got av f?ljande presenterade skor Nike Air Max 90 Hombre f?r att hoppa ner till v?r f?rhandsvisning av modellen. Om du inte hittar det du s?ker i listan, f?rs?k att s?ka p? den h?r sidan, eftersom vi tillhandah?ller f?rkortade f?rhandsvisningar p? ett antal andra modeller. Vi har ocks? publicerat ett Facebook-album med ytterligare Nike Internationalist Dames vinklar och modeller. Hoka One One Conquest kommer att vara ett av de skor som vi m?ste springa in innan vi bildar en ?sikt. Varf?r? Eftersom det ser l?jligt ut, men det gjorde ocks? det ursprungliga Hoka-konceptet och det har fungerat bra. S? vad h?nder med er?vringen? Tv? viktigaste saker - Rmat och ett trussystem. Rmat ?r ett nytt mellansula material som ?r propriet?rt till Deckers, Hoka nya moderbolag. Det ?r ett injicerbart naturgummi med h?g vikt-till-fj?dring egenskaper som resulterar i st?rre Adidas Superstar Mens mellansula durabilty och en ?nnu tystare ?ktur. Rmat-skiktet Nike Air Max 90 Damen ?r ?verlagrat med Hokas propriet?ra EVA f?r att beh?lla Hoka-k?nslan under foten. Till skillnad fr?n traditionell anv?ndning av ett triss i skodon, ?r Conquest's truss inte d?r f?r att l?gga till st?d. Snarare ?r kupan d?r f?r att till?ta avkoppling i skos baksida vid h?lslag. Adidas Superstar Womens Trussen och en djup fotram i h?len g?r att Conquest ser ut som att den rider h?gre fr?n marken ?n vad den verkligen g?r. Skon inneh?ller vattenavloppsportar.
Sign In or Register to comment.