het onlangs met een podotherapeut

We zien hetzelfde met klanten in onze Feldenkrais / running form practice. Mijn manier om het te beschrijven is dat het linkerbeen het stabiliteits- (of staande) been is en het rechterbeen het mobiliteits- (of bewegings) been. De rechtervoet is www.denisbensimon.fr veel meer kans om iets naar buiten gedraaid te worden en de rechterkant van de torso is meer kans om gespierd te worden van heup tot schouder. De bilspieren zullen waarschijnlijk beter werken aan de rechterkant. Ik had altijd gedacht dat het te wijten was aan het rijden, maar ik begon met mijn klanten te controleren en velen van hen (in NYC) reden niet, dus dat is het niet. Ik heb het onlangs met een podotherapeut besproken en zij zei dat zij en haar collega's het ook hebben opgemerkt, het is een beetje een mysterie. De enige redelijke hint die ik ben tegengekomen is dat het Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens gerelateerd kan zijn aan de lever - het zwaarste orgel - aan de rechterkant, en daarom iets naar links moet worden verschoven door een samentrekking van de juiste schuine zijden (sta op en probeer het en je zult zien wat ik bedoel). Als je dit met je kofferbak www.lavolailles.fr doet, zal het linkerbeen je stabiliteitspoot worden, je naar de hiel bij het hardlopen boren en je meer op je voorvoet aan de rechterkant zetten. Vrienden van Chek Practitioner van mij hebben gemerkt dat deze asymmetrie verbetert wanneer mensen de meest voorkomende allergenen uit het dieet verwijderen, wat weer wijst op de lever en een gestreste lever die misschien groter of zwaarder is of een ander effect op beweging heeft. Alle speculatie, maar op zijn minst laat het zien dat dit patroon op grote schaal is waargenomen! Interessante studie, maar helaas schiet het tekort aan de Adidas Campus Femme kant van het schoeisel. Het zou geweldig zijn geweest om dezelfde onderwerpen te testen met een reeks verschillende schoenen met verschillende hieldruppels, in plaats van slechts één met grote hieldruppels. Ik vermoed dat we een migratie van het aantal lopers Nike Air VaporMax Dames in elk van de classificaties zullen zien. Schoenstijfheid zou ook een factor zijn. Peter, je observaties over schoenvoorkeur, zachte hiel / stevige voorvoet en overdreven hielcontact, suggereert me een kwestie van kracht versus druk.
De kracht die op enig moment door het lichaam via de schoen op de grond wordt uitgeoefend, is gelijk aan het momentane druk x contactoppervlak. Als we de kracht over een klein deel van de hiel uitoefenen via een overdrijving dorsaflexie van de enkel, kunnen we het contactgebied verkleinen en omdat de drukzool kan terugduwen met wordt bepaald door de mate waarin het samengedrukt is, zal het een vergelijkbare druk hebben profiel terwijl het comprimeert, maar de gegenereerde kracht zal minder zijn. Dit betekent dat het langer zal duren voordat de kracht zijn hoogtepunt bereikt. De schoen voelt aan de Adidas Superstar Mens loper minder stijf aan. Als u meer vlakvoet landt, verdeelt u de belasting snel over een groter gebied, de compressie van de zool zal minder zijn en minder plaatselijke druk, maar de totale kracht kan groter zijn. De hoeveelheid compressie van de zool zal ook minder Adidas Superstar Femme Noir zijn, en de loper zal de schoen waarnemen als zijnde meer stijf.
Dit is allemaal met dezelfde schoen, alleen een iets andere voetstaking. Een loper die met de enkel landt, zodat de buitenrand van de voet het contactoppervlak verkleint en net als de overdreven hielbehuizing effectief resulteert in een lagere effectieve stijfheid van de schoen. Voor mijzelf is mijn standaardlanding een mid-foot-een, bergopwaarts of sprint is hij vaak een pure voorvoet, wanneer hij afdaalt, varieert hij tussen voorvoet-, mid-voet- en hielcontact. Ik heb ook een voorkeur voor stevige zolen Adidas Superstar Womens zonder valdemping.
Sign In or Register to comment.