en ik zal er binnenkort

Gisteren schreef ik een bericht over het voorkomen van schuren tijdens het hardlopen. Een van de anti-chafe producten die ik aanbeveel heet Hike-Goo, en nadat ik de post Nike Air Max 2017 Womens had geschreven, mailde ik mijn contactpersoon (Vito) om hem te laten weten dat ik het eindelijk gelukt was om het te proberen.
Vito reageerde door me te informeren dat hoewel het product voor schuren kan werken, het vooral bedoeld is voor gebruik op de voeten om blaarvorming in schoenen / laarzen te helpen voorkomen. Ik antwoordde dat ik bijna nooit meer blaren op mijn tenen krijg sinds ik ben verhuisd naar schoenen met meer meegaande toeboxes. De oorzaak Adidas Superstar Mens van de blister was vanochtend een 16 mijl run in de New Balance Fresh Foam 980. De 980 is een beetje een enigma, en ik zal er binnenkort meer over te zeggen hebben (update 7/15/2014: je kunt nu mijn volledige New Balance Fresh Foam 980 recensie hier lezen), maar een van de dingen die ik er niet goed aan vind is dat het een uitgesproken taper heeft aan het uiteinde van de toebox. Adidas Superstar Womens Het is geen vreselijk smalle schoen over de voorvoet, maar de voorkant van de schoen loopt taps toe tot een punt (zie onderstaande foto), en de bovenkant heeft minimale give / stretch (ik ging zelfs een halve maat omhoog om wat extra ruimte te cre?ren) .
De abrupte versmalling aan de binnenkant duwt mijn grote teen in contact met de tweede teen en ik begon me vandaag ongemakkelijk te Adidas NMD Womens voelen halverwege het rennen. Tegen 10 mijl wist ik dat er een blaar was ontstaan ??(ik reed er eerder deze week acht zonder problemen, maar het was een warme dag en ik vraag me af of zweet hielp wrijving tussen mijn tenen te verminderen?). Toen ik mijn schoenen uitdeed aan het einde van het rennen om de schade te inspecteren, vond ik een blaar die bijna de hele lengte van mijn tweede teen liep. Het herinnerde me eraan waarom ik niet langer lang Nike Air Odyssey Dames in schoenen met puntige toeboxen ren. (Opmerking: ik denk dat mijn rechtervoet een beetje breder is dan de linker, en mijn blaarproblemen zijn altijd aan die kant geweest.) Wat interessant is, is dat het verse schuim zich niet bijzonder strak voelt. Ik loop comfortabel in schoenen die veel knellen zonder problemen - de Salomon Sense Pro op de bovenstaande foto is een goed voorbeeld. Nike Air Max 90 Womens Maar waar de Salomon slaagt en het Fresh Foam faalt, is dat de eerste een meer vierkantige toebox heeft die meer ruimte biedt voor mijn grote om zich mediaal te verspreiden. De Fresh Foam scrunches alleen de tenen samen.
Helaas lijken puntige toeboxes een trend te zijn met een paar recente New Balance-schoenen. Ik heb onlangs de New Balance MT00v2 aangeschaft en heb deze geretourneerd omdat ze een soortgelijke tapered toebox hadden. Nate kreeg een Nike Air Max 90 Femme Noir paar van de NB MT110v2 en vertelde me dat het een geweldige schoen is die wordt gehinderd door een slechte pasvorm. Ik zou heel graag het verse schuim op de Mimimus willen zien, aangezien er dingen zijn die ik echt leuk vind aan de schoen (de 16 mijl vandaag was geweldig, maar voor de blister), maar de pasvorm zal het gebruik ervan beperken tot kortere spullen van hier uit (met Nike Air Max 270 Mujer overvloedige toepassing van smeermiddel op mijn tenen). En ze zullen waarschijnlijk niet in de rotatie blijven als ik een beoordeling krijg.
Als er een principe van minimalisme is dat ik sterk ondersteun, is het dat de tenen ruimte moeten krijgen om uit te spreiden en uit te spreiden in de toebox van een schoen. Als dit niet anders is, helpt dit blaarvorming te voorkomen, omdat het samenknijpen van de tenen wrijving kan veroorzaken als gevolg van huidwrijven. www.hijosdelvacio.es Schoenen met puntige, taps toelopende toeboxes zijn niet leuk om over lange afstanden te lopen, en ongeacht waar je staat voor minimalisme, ik denk dat de meeste mensen het daar wel over eens zullen zijn ..
Sign In or Register to comment.