moeilijke trails te doen en eindig

Er is een kleine grens tussen hard zijn over je training en dom zijn. Ik ben vandaag die lijn overgestoken en ben toen een beetje verder gegaan.
Ik had 8 mijl op mijn schema staan, maar had eerlijk gezegd niet overwogen om het weerbericht vanochtend te bekijken. Ik werkte de hele dag in mijn kantoor met airconditioning in de kliniek en stapte nooit naar buiten. Rond half twee besloot ik naar mijn run te gaan. Toen ik naar buiten stapte, voelde het behoorlijk Adidas NMD Womens warm, niet benauwd, maar warm. Mijn plan was om iets meer dan anderhalve kilometer naar een trail-hoofd te rennen, dan 4-5 mijl op een paar moeilijke trails te doen en eindig met ongeveer 3 mijl op de weg terug naar het kantoor.
Ongeveer een kwart mijl in de rennen besefte ik dat het inderdaad behoorlijk warm was en dat ik geen water had meegenomen. "Het is slechts 8 mijl", zei ik tegen Nike Air Max 90 Femme Noir mezelf, geen big deal. Dat was het moment dat ik de grens overging naar dom land.
Ik bereikte het parcours zonder incidenten en had toen plezier met het uitvoeren van de switchbacks op en neer door de heuvels door het bos. Het was koeler onder de bomen, maar het was zwaar gaan en ik merkte dat mijn mond echt droog werd. Maar ik was vastbesloten om in de volle acht mijl te komen. Nog een domme beslissing.
Ik kwam uit het bos rond km 5 en toen ik Nike Air Max 97 Damen eenmaal op het asfalt raakte, begon ik me zwak te voelen. De volgende twee mijl had ik geen boomdek en bakte ik in de zon. Mijn benen voelden volledig gefrituurd en het was een strijd om niet te lopen. Ik was stervende voor wat water, hoewel ik nog steeds veel zweette en ik voelde me niet uitgedroogd. Gelukkig bereikte ik op 7 mijl een plaatselijk park en vond een waterfontein. Ik dronk Nike Air Max 2017 Damen een bos, goot een bosje meer over mijn hoofd en benen, en slaagde erin om nog anderhalve mijl door te worstelen om terug te gaan naar kantoor. Ik had absoluut niets meer, mijn benen wilden niet bewegen.
Toen ik in mijn auto stapte om naar huis te gaan, zei de thermometer dat het 88 graden uit was. Het was waarschijnlijk warmer waar de directe zon van het asfalt straalde. Ik had eerlijk gezegd geen idee dat het zo heet was, maar het verklaart veel. Nike Air Max 90 Mens Dat is verreweg het meest opwindende tot nu toe dit jaar in NH. De daaropvolgende uren voelde ik me licht in het hoofd, af en toe duizelig en zwak. Ik moest de tafel verlaten om te gaan liggen. Mijn benen trilden.
Mijn vrouw vertelde me dat ze me zou bellen om me te waarschuwen voor hoe heet het was, maar ze dacht dat ik zou spotten en tegen haar zei dat ik wist dat het warm was en dat Nike Air Force 1 Mujer ik voorzichtig zou zijn. Ik wou dat ze gebeld had, want ik had echt geen idee en het zou me op zijn minst ertoe hebben aangezet om water te nemen. Zij is de meer verstandige in deze relatie.
Ik vind het leuk om te denken dat ik stomme trainingsbeslissingen blijf maken, zodat ik hier over hen kan schrijven en anderen kan vertellen hoe ze de domme dingen die ik doe, kunnen vermijden. Vandaag was ik niet slim en betaalde ik de prijs. Het had nog erger Nike Air VaporMax Damen kunnen zijn - ik had waarschijnlijk de laatste kilometer moeten lopen als ik de waterfontein niet had gevonden. Ik denk niet dat ik ooit een uitputtende hitte-uitputting heb gehad, maar misschien ben ik vandaag in de buurt gekomen.
Ik zal dit als een zoveelste herinnering aan mij opschrijven dat ik aandacht moet schenken aan de omstandigheden buiten omdat het weer warmer wordt. Een Nike Roshe Run Damen paar weken geleden flirtte ik met uitdroging, vandaag was het overmatige inspanning in de hitte. Beide gemaakt voor behoorlijk ellendige runs.
Dus de boodschap van thuis hier: wees slim, pas je trainingsschema aan of voer zo mogelijk tijd uit, en als je besluit te vluchten als de hitte benauwd is, zorg dan dat je slim genoeg bent om heel gemakkelijk te gaan en wat water te brengen.
Sign In or Register to comment.